Ganduri…

By: Lady RoCS'

Mar 16 2009

Categoria: Uncategorized

Lasă un comentariu

Aperture:f/4
Focal Length:6mm
ISO:80
Shutter:1/400 sec
Camera:DSC-H2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

I’m/SUNT: sleepy/somnoroasa

I want/AŞ VREA:Some friends around me/Niste prieteni in jurul meu.. 

 I keep/PĂSTREZ:All my memories and dreams/Toate amintirile si visele mele.

I wish/MI-AŞ FI DORIT: didn’t to be  uneasy and to watch at a movie.sa fiu nepreocupata sa ma uit la un film .

I don’t like/NU ÎMI PLACE: cause out is not sun..:(/ca nu e soare afara

I fear/MĂ TEM:that day I will feel very long /ca ziua mi se va parea foarte lunga

I hear/AUD: pink floyd

I’m sorry/ÎMI PARE RĂU: I’m lieing,i’m not sorry/mint, nu-mi pare rau.

I’d like/ÎMI PLACE: to forget  the day tomorrow/sa uit de ziua de maine

I’m not/NU SUNT: excited enough to say something/suficient de entuziasmata ca sa zic ceva.

dancing/DANSEZ: with foot under the table:))/cu piciorul sub masa

nevertime/NICIODATĂ: haha

look/PAR:calm/ linistita

I’m crying/PLÂNG: another day/altadata..mwuuhahaaah

I’m not always/NU SUNT ÎNTOTDEAUNA: too thanks/prea multumita

I do not like me/NU ÎMI PLACE DE MINE: I had to do my manicure/trebuia sa-mi fac manichiura

I’m confused about./ SUNT CONFUZĂ: but I heal/dar ma vindec

I need/AM NEVOIE: I need a good joke/Am nevoie de o gluma buna.

It must/AR TREBUI: but I haven’t fun!/dar n-am chef!

 

îndoiesc, deci cuget. Cuget, deci exist.” (DECARTES)
Ce bine e ca totuşi stăm pe aceeaşi planetă. Astfel nu eşti niciodată prea departe. Ne uităm la aceleaşi stele, respirăm acelaşi aer. Dar tot parcă e mai bine când eşti
la o îmbrăţişare distanţă…/

I doubt it, so thinking. Sense, therefore. „(DECARTES)
What good is sitting still on the same planet. So you are not ever too far. We look at the stars, breathe the same air. But like everything is better when you are away from a hug …

 

 

 

 

Lasă un răspuns

Sapunuri naturale

Sapunuri naturale handmade

Informatica, pas cu pas

Pot sa invat si singur!

Flory Nails

Acesta este blogul meu de manichiura, unde puteti gasi modele create de mine, pe unghii naturale

lady dy

Just feel the another sense of reality

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

