Doi copii sub o umbrela..

By: Lady RoCS'

Mar 19 2009

Categoria: Uncategorized

Lasă un comentariu

Stau ca un pusti fericit sub umbrela ta || I stand like a happy kid under your umbrella
La doar doi centimetri de inima ta || On (?) only two centimeters of your heart
Si astept un sarut ce poate alunga || And I’m waiting for a kiss which can remove
Nori din viata mea || Clouds from my life
Si astept un sarut ce poate schimba || And I’m waiting for a kiss which can change
Toata viata mea || My whole life
E o umbrela cam mare pentru o fetita asa mica…cum esti tu!”imi rosteste atat de aproape..si bland.

Ploaia era ca un zgomot de tocuri anuntand-o pe ea, vara, ce urmeaza sa apara de la urmatorul colt de strada.

asteptam sa se faca verde cautand cu privirea un taxi.

Nu trebuia sa ma mai intorc, pentru ca stiam cine imi vorbeste. e o legatura cinematografica intre noi. apare mereu intr-un context filmic, gata sa ma salveze de la propriile mele decizii.

zambesc. ridic putin bratul. el se aseaza langa mine, sub umbrela mea. stiu ca zambeste si el, desi nu il privesc. imi intinde o privire simpla.

„esti frumoasa. esti fericita?”

„da.”

si s-a facut verde.

pe trecerea de pietoni , noaptea, eram prea mica sub umbrela. el a ramas pe trotuar.

parisumbrela

Lasă un răspuns

Sapunuri naturale

Sapunuri naturale handmade

Informatica, pas cu pas

Pot sa invat si singur!

Flory Nails

Acesta este blogul meu de manichiura, unde puteti gasi modele create de mine, pe unghii naturale

lady dy

Just feel the another sense of reality

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

