Zi-le RiRi dragă!

By: Lady RoCS'

Noi 24 2009

Categoria: Uncategorized

Lasă un comentariu

Rihanna este mulţumită de noul ei album, asta deşi criticile par să nu-i fie favorabile defel.

“Dacă lui Lil’ Wayne şi lui Kings of Leon le place albumul meu, atunci eu sunt liniştită. N-aş schimba nimic la acesta. Chiar dacă oamenilor nu le place, eu am creat o fărâmă de artă aşa cum mi-am dorit”, a declarat cântăreaţa pentru revista germană Glamour.


Îmi place atitudinea ei!

Nu şi albumul… :P

Glumesc, chiar cred că piesele Russian Roulette şi Wait Your Turn (The Wait Is Ova) sunt OK!

Lasă un răspuns

Sapunuri naturale

Sapunuri naturale handmade

Informatica, pas cu pas

Pot sa invat si singur!

Flory Nails

Acesta este blogul meu de manichiura, unde puteti gasi modele create de mine, pe unghii naturale

lady dy

Just feel the another sense of reality

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

