Interviu Ke$ha: “Am vomitat pe rochia lui Paris Hilton!“

By: Lady RoCS'

Iul 14 2010

Etichete:

Categoria: Ladycare, Muzica, Showbiz extern

Lasă un comentariu

Este mai salbatica decat Pink, mai dusa decat Katy Perry si mai bitchy ca Lady GaGa! Ke$ha (23) este noua bad girl a scenei pop. POPCORN a vorbit cu ea la Paris.

Este frumoasa, blonda, obraznica si nebunatica, iar cu single-ul “Tik Tok” si albumul “Animal” se afla in toate coltisoarele lumii pe locul 1 al topurilor.

Pe fata o cheama Kesha Rose Sebert, are 23 de ani, isi scrie singura textele si insumeaza la capitolele muzica, stil si aparitie aproape toate calitatile lui Katy Perry, Pink si Lady GaGa. Asa ca aceasta noua fata rea a industriei muzicale face ravagii serioase in bransa…

i-ai intitulat albumul “Animal”. Ce fel de animal esti tu?
Ke$ha: (rade) In acest moment ma simt ca un narval – mi-am si desenat doi cu carioca pe brat (arata imaginea de pe bratul ei drept – foto sus). Asa arata aceste oratanii de doi pana la trei metri cu acel dinte lung din varful nasului. Narvalul este unicornul marilor! {i eu sunt ascutita, speciala si imi place apa. Fac scufundari cu mare placere!

Daca cineva citeste textul de la “Tik Tok” nu poate decat sa ramana cu impresia ca esti o petrecareata…
Ke$ha: Yeah! Nu pot sa neg asta. O rautate ca mine se pricepe la petreceri de minune!

Ce este necesar, dupa parerea ta, pentru o petrecere reusita?
Ke$ha: Cantitati industriale de whisky, multe confetti si barbati barbosi in haine de femeie. Imi plac la nebunie tipii cu barbi mari!

Deci barbatul visurilor tale este mare, gras, are barba si se imbraca precum o femeie!
Ke$ha: (rade zgomotos) Exact!

Ai un prieten?
Ke$ha: Fuck, no! Acum sunt singura. In momentul de fata nu stiu nici un baiat care sa ma intereseze si timp pentru o relatie nu am oricum. Dar fostul meu prieten avea o barba mare, si era destul de corpolent. Dar in haine de femeie nu s-a imbracat niciodata!

Iti place sa flirtezi?
Ke$ha: Yeah, si foarte direct! Dar pe majoritatea baietilor ii sperii. De aceea nu au curajul sa se dea la mine. Pacat, pentru ca imi place sa fiu agatata. (rade)

Nu duci lipsa de incredere in tine…
Ke$ha: No! Spun intotdeauna verde in fata ce gandesc. Ambitia mea intimideaza tipii, iar eu sunt o salbatica. Un barbat trebuie sa fie foarte increzator pentru a se putea descurca cu mine.

$-ul din numele tau este semnul dolarului. Iti plac banii?
Ke$ha: E doar la misto! Nu am nevoie de bani sau de shopping ca sa fiu fericita si ca sa ma simt bine. De cand eram adolescenta, intram la concerte fara bilet, ca de exemplu la Prince sau P. Diddy. Mi se parea foarte tare sa fac lucruri interzise. Am mai plecat si cu diverse maruntisuri de prin magazine.

Suna destul de haotic. Nu-ti planifici cariera?
Ke$ha: Cele mai multe lucruri care se intampla in viata sunt coincidente. Okay, cateodata am mai ajutat si eu soarta. (chicoteste)

Ca atunci in 2005 cand Paris Hilton si Nicole Richie stateau cu zilele la voi in casa sa filmeze “the Simple Life”…
Ke$ha: Exact! Mama mea a citit un anunt in ziar in care scria: “Se cauta familie excentrica pentru productie TV”. Atunci mai locuiam inca la mama mea si cu fratele meu mai mic Louie in Nashville/Tennessee. Mama a crezut ca nu e nimeni mai nebun ca noi, asa ca a dat un telefon si a aflat ca este vorba despre “The Simple Life”. O echipa de filmare s-a instalat la noi in casa cateva saptamani mai tarziu.

Ti-au placut Paris Hilton si Nicole Richie?
Ke$ha: Sunt foarte dragute amandoua, dar nu am devenit prietene. Dar Paris a fost buna pentru cariera mea. Desi nu este acum un moment bun sa o intrebati de mine…

De ce? Ce s-a intamplat?
Ke$ha: La petrecerea in cinstea terminarii filmarilor au participat, bineinteles, si Paris si Nicole. Eu m-am imbatat teribil si atunci cand mi s-a facut rau, am vomitat pe rochia lui Paris Hilton! Era atat de nervoasa, incat abia s-a abtinut sa nu planga. Sorry Paris, nu a fost cu intentie, data viitoare poti sa te ocupi tu de mine! (rade)

Ultima intrebare: care este motto-ul tau?
Ke$ha: Mama mea spune intotdeauna: daca vrei sa faci ceva, nu te opri pana nu obtii acel lucru! “Nu” nu este un raspuns. Iar eu sunt de aceeasi parere! Imi traiesc viata conform acestor reguli si pot spune ca ma descurc binisor, nu?

Lasă un răspuns

Sapunuri naturale

Sapunuri naturale handmade

Informatica, pas cu pas

Pot sa invat si singur!

Flory Nails

Acesta este blogul meu de manichiura, unde puteti gasi modele create de mine, pe unghii naturale

lady dy

Just feel the another sense of reality

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

