“Femeile nu fac asa ceva”

Femeile nu injura, femeile n-asculta rap, femeile nu se uita la fotbal, femeile nu gandesc mai bine si mai logic decat un barbat, sa faca sex doar pentru ca au chef sa faca sex. Femeile trebuie sa calce, sa spele, sa gateasca, sa se pisiceasca, sa fie finute si sensibile, sa se lase aparate, sa iubeasca pentru a face sex,  sa viseze in taina la ala de-o sa le ia de femeie.

Da’ ce ma, femeile nu-s oameni?!

Le luam pe rand:

– eu injur. daca ma enervezi te spurc de nu stii pe unde sa fugi mai repede si te invarti in jurul meu cautand disperat semnul de “exit”. Asta dupa ce ti-ai revenit din perplexitatea in care ai ramas cand ai auzit ca o posesoare de sani vrea sa-si bage …papadia in toate neamurile tale, pisica, anii si gusturile tale. Am un repertoriu bogat si nu sufar de lipsa de imaginatie ca sa ma repet sau sa ma blochez pana cand nu m-am descarcat de tot. Ma doare 30 de metri nu ca tu esti atat de inchistat si te simti amenintat in masculinitatea ta in momentul in care eu renunt la “finete” si ma transform intr-un birjar. M-ai calcat pe coada, fii fericit ca nu reactionez ca orice femeie sa incerc sa pis ochii sau sa ti-i scot pe-ai tai cu unghiile.

– Si doamne, cat rap mai ascult. Mult, bun, de care multi nici n-au auzit. Daca e muzica buna, eu o ascult. De ce rahat sa nu o fac? Ca, vezi doamne, am sani si nu pot da din cap lejer?

-Daca am chef de fotbal, ma uit. Il inteleg, il stiu, l-am jucat, starea de spirit imi trebuie. Uneori sunt plictisita si n-am chef, alteori nu ma deslipeste nici naiba de televizor. E un sport si stiu ca ar trebui sa fiu o sensibila si sa ma uit la patinaj artistic si la telenovele, da’ pana mea, mie-mi place miscarea, indiferent ce nume are.

– La gandire am sa revin pe final, promit.

– Mda, si sex. “Nu ca x si-a tras-o cu 6-7-10-30-50, clar, e curva” . Da’ tu cu cate ti-ai tras-o ma? Prin analogie si tu esti, nu? “Da, da’ eu sunt barbat!”  Ei sa mori tu? Esti barbat prost, exact asta esti. Ca si femeile au un organism, o placere, o dorinta, o NEVOIE. Da’ daca mi-ai tuflit replicile de mai sus deja nu mai stau la discutii cu tine sa-ti explic pentru ca-i clar ca esti un incuiat. Mentalitate de tarani comunisti stramutati la oras. In vreo 20 de ani scapam si de ea si poate o sa avem mai multa educatie asa incat sexul n-o sa ni se mai para atat de bau-bau. Nici macar in cazul femeilor.

-calcat, spalat, gatit, curatenie si alte d-astea. Pai stai asa, m-am indragostit si asta mi-e pedeapsa sau cum? Ia ma si fa cot la cot cu mine ca nu-ti cade nimic. Atata timp cat si eu am un job si muncesc si aduc bani in casa, mitul barbatului ca stalp al familiei si al femeii ca ingrijitoarea ei a cazut de mult.  Mai era un prost daunazi pe ts de povestea el fanteziile lui legate de viitoarea: “eu vreau femeia mea sa calce, sa-mi spele, sa-mi gateasca, de bani ma ocup eu, atat tre’ sa faca ea”. Pai o sa va potriviti, tu prost, ea proasta daca accepta conditia asta de sluga dependenta de tine. Si probabil o sa faceti un copil la fel de prost ca voi ca na, mostenire genetica slaba.

-la ce rahat sa fiu finuta, sensibila si pisica? Imi construieste cineva statuie daca fac pe proasta? Da, sunt finuta si sensibila la corp, da’ daca ma duce capul sa ma descurc singura si bine in probleme cotidiene la ce sa ma dau ce nu sunt? Nu-s, frate, finuta. Eu ma enervez cand vad oameni care nu gandesc, ma agit si iau haturile in maini cand vad ca nu e in stare nimeni sa faca treaba cum trebuie,  renunt la orice finete si sensibilitate cand vad ca sunt in rahat si pisiceala nu-si are locul. Si eu am talentul sa ma bag de multe ori in rahat. Vreun fetis ciudat, probabil. Ce rost sa fac pe neajutorata cand, in cel mai posibil caz, eu pot sa ajut si pe cei din jurul meu?

-am si eu nevoie de protectie, normal. Si pentru asta folosesc absorbante bune. In rest, ma descurc lejer. Mai ca sunt rea de gura, mai ca stiu sa ma prefac si sa joc teatru atat cat e necesar ca sa rezolv situatia, mai ca ma pricep un pic la manipulare si iau in calcul toate posibilitatile deci, (si prin urmare) stiu la ce sa ma astept si care-o sa fie pasul urmator, mai ca am o intuitie de nici cele mai credibile stiri meteo n-au reusit sa o darame, treaba merge.  Nu pot sa ma prefac speriata si panicata decat daca mi-e lene mie sa rezolv situatia. In rest, pana acum, am facut fata cu brio la tot ce s-a ivit.

-cat despre maritis, mai bine lasa. Decat sa dau peste unul care sa astepte toate alea de mai sus de la mine si sa fiu profund nefericita toata viata, prefer sa-mi cumpar un vibrator si sa-l botez Gigel, sa-mi fac o cariera si sa infiez un copil cand o sa am vreo 30 de ani sau sa apelez la insamantarea artificiala daca nu gasesc vreun donator benevol. Iar daca s-o nimeri sa gasesc barbatul potrivit intr-adevar mie, care sa stie ce sa faca, toate bune, n-am sa zic nu. Da’ la visat la maritis am renuntat inca de pe la vreo 8 ani. La asta si la visatul ca-s printesa in castel.

Si cam atat. Stiti si voi, la fel de bine ca mine, ca am scris doar pentru ca ma simteam oarecum obligata si nu-mi placea ideea de blog in paragina.

Lasă un răspuns

Sapunuri naturale

Sapunuri naturale handmade

Informatica, pas cu pas

Pot sa invat si singur!

Flory Nails

Acesta este blogul meu de manichiura, unde puteti gasi modele create de mine, pe unghii naturale

lady dy

Just feel the another sense of reality

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

