Ce condiţie trebuie să îndeplinească „Viespea”, ca Ogică să nu o înşele?

Pentru că sunt pe punctul de a face pasul cel mare, Stelian Ogică şi „Viespea” lui au stabilit deja şi câteva condiţii. Aşa că dacă Vanessa nu vrea să fie înşelată va trebuie să respecte cu sfinţenie o regulă de aur.

 Se pare că Ogică este îndrăgostit mai mult de formele blondei decât de ea, aşa că în cazul în careCasandra Vanessa se va îngrăşa vreodată, acesta o va înşela cu siguranţă.

 

„N-am voie să depăşesc 52 kg… După ce depăşesc 52, iubitul meu s-a jurat că mă va înşela”, a scris Casandra Vanessa pe Facebook.

 

Părerea mea ? :Cam neinspirată şi snoabă fata asta ..

Lasă un răspuns

Sapunuri naturale

Sapunuri naturale handmade

Informatica, pas cu pas

Pot sa invat si singur!

Flory Nails

Acesta este blogul meu de manichiura, unde puteti gasi modele create de mine, pe unghii naturale

lady dy

Just feel the another sense of reality

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

