Lora – Fara el

By: Lady RoCS'

Oct 03 2012

Etichete:, , ,

Categoria: Muzica

Lasă un comentariu

Fara El” este cel mai nou single de la Lora pe care artista l-a lansat.

VERSURI : 

Noaptea nu va mai fi la fel
Fara mine si fara el
Ma întreb cum voi rezista
Cand va fi cu altcineva

Poate e mai frumoasa
Poate o duce acasa
Locul în care ne sarutam,
Unde ne iubeam

si drumul vieţii ne desparte
Fiecare-n alta parte
Si poate e nedrept
Sa te astept (X2)

Nu mai stiu ce am vrut sa-ţi spun
Am rupt poze din album
Stiu ca nu va fi usor
Sa ma împac cu al tau dor

De ce dureaza atat de mult
Sa o iau de la-nceput?
Crede-ma îmi este greu
Parca nu sunt eu

Si drumul vieţii ne desparte
Fiecare-n alta parte
Si poate e nedrept
Sa te astept (X4)

 

Lasă un răspuns

Sapunuri naturale

Sapunuri naturale handmade

Informatica, pas cu pas

Pot sa invat si singur!

Flory Nails

Acesta este blogul meu de manichiura, unde puteti gasi modele create de mine, pe unghii naturale

lady dy

Just feel the another sense of reality

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

