Top 15 sfaturi pentru slabire garantata

Medicii nutritionisti sugereaza sa slabim lent, sa nu urmam diete drastice.

SA BEI DOAR APA

Apa este cel mai detoxifian lichid, iar daca o combinam cu lamaie, atunci sporim efectele asupra siluetei. Apa cu lamaie este recunoscuta ca avand efecte detoxifiante, de ardere a grasimilor si de accelerare a metabolismului.

Nutriotionistii sustin ca este indicat ca 80% din lichidele consumate zilnic sa fie reprezentate de apa.

SA BEI UN PAHAR CU APA CU LAMAIE INAINTE DE FIECARE MASA

Un obicei vechi spune sa bem un pahar cu apa cu lamaie inainte de fiecare masa, cu precadere dimineata pe stomacul gol, daca in timpul zilei nu reusim.

O ZI DE FRUCTE IN FIECARE SAPTAMANA

Pentru ca suntem adesea tentati sa strecuram in meniul nostru si alimente cu efecte toxice, nutritionistii recomanda ca o zi din saptamana sa consumi numai fructe. Daca vi se pare un efort prea mare, puteti sa consumati fructe doar in a doua jumatate a zilei.

Fructele ajuta la detoxifiere si totodata va ajuta in mentinerea siluetei.

SA ITI FACI, DIN CAND IN CAND, POFTELE

O dieta trebuie sa lase loc, din cand in cand, si alimentelor preferate, chiar daca acestea contin mai multe calorii. Asadar o data pe saptamana iti poti permite o “pofta”, cum ar fi o pizza, o prajitura sau un meniu fast-food .

MANANCA PESTE !

Pestele prezinta nutrienti pe care cu greu ii gasim in alte alimente.El contine fosfor (mai ales in oase, de aceea este recomandat ca din cand in cand sa consumati peste mic ce se poate manca cu tot cu oase), dar si acizi grasi omega, fara de care procesele de mobilizare a grasimilor din depozite nu pot avea loc.

EVITA GRASIMILE SATURATE

Alimentele care contin grasimi saturate sau hidrogenate ar trebui consumate rar. Printre acestea includem: margarina cu grasimi hidrogenate, untul, orice preparat cu margarina sau unt, salamul si alte mezeluri, carnatii, carnea de porc, preparatele prajite, cremele din comert, dulciurile cu crema etc.

CONDIMENTELE SLABESC

Consumati cu fiecare ocazie condimente uscate, naturale (nu prafuri), sau chiar plantele proaspete: marar, patrunjel, busuioc, menta etc. Condimentele, sustin specialistii, ne ajuta sa slabim.

MANCAREA PICANTA

Mancarea picanta este indicata din cand in cand, dar nu zilnic pentru ca poate afecta sistemul digestiv. Piperul, dar si ardeiul iute accelereaza metabolismul, detoxifica si… slabeste!

CEREALE INTEGRALE

Fulgii de cereale integrale (cei obtinuti prin zdrobirea boabelor de cereale si nu fulgii procesati sau expandati) contin o cantitate insemnata de vitamine din complexul B, benefice pentru creier, dar si pentru slabire. De asemenea cerealele integrale contin si o cantitate insemnata de fibre, astfel ca nu ar trebui sa neglijam aceste alimente la micul dejun.

FRUCTE OLEAGINOASE CRUDE

Consumati la cateva zile fructe oleaginoase crude (necoapte): alune, arahide, nuci, caju, mieji de seminte etc.

ALEGETI DIETE CARE VA SLABESC LENT

Slabirea rapida prezinta adesea urmari neplacute pentru sanatate si silueta, cele mai suparatoare fiind tulburarile endocrine, cele gastrointestinale, litiaza biliara, dar si efectul yo-yo.

URMEAZA PERIODIC CURE DE DETOXIFIERE PE BAZA DE LEGUME

Curele de detoxifiere sunt recomandate de cateva ori pe an, in functie de stilul de viata al fiecaruia. Ideal ar fi sa urmati cure de detoxifiere primavara, dar si toamna.

Cele mai indicate sunt dietele de detoxifiere pe baza de legume.

MANANCA O MASA PE ZI CU CARNE

Unii dintre noi sunt tentati sa consume carne la fiecare masa din zi. Daca nu aveti un program de sport riguros pe care sa il urmati zilnic, atunci puteti consuma o cantitate mai mica de carne. Nutritionistii recomanda ca masa de pranz sa contina carne, de preferabil de pasare sau peste.

3 MESE SI 2 GUSTARI !

Cele 5 mese pe zi (3 mese principale si 2 gustari) sunt indicate de nutritionisti atat cu scopul de scadere in greutate, cat si pentru prevenirea diabetului zaharat.
Atunci cand ne infometam, organismul intra in stare de criza, stare manifestata prin incetinirea metabolismului, a arderilor si cresterea absorbtiei alimentelor, precum si depunerea nutrientilor in depozite. Acesta este si motvul pentru care unele persoane afirma ca nu reusesc sa scada in greutate, desi mananca foarte putin.

Mesele frecvente mentin un nivel optim al glicemiei si de asemenea protejeaza functiile pancreasului, ficatului, dar si ale altor organe.

MANANCA UN SINGUR FEL DE MANCARE LA MASA

Ospatul care cuprinte antreul, primul fel, al doilea fel si desertul ar trebui sa aiba loc doar la ocazii speciale. In meniul zilnic ar trebui sa alegem un singur fel de mancare la masa. De exemplu la micul dejun putem consuma preparate pentru antreu, la masa de pranz – un gratar cu salata, la cina – o supa, iar la cele doua gustari fructe sau legume proaspete ori un iaurt.

 

SURSA : kudika.ro

3 comments on “Top 15 sfaturi pentru slabire garantata”

  1. Foarte interesant ce ai enumerat, unele dintre ele le stiam, altele nu! multumesc foarte mult.

  2. De picant, ca detoxifica, nu m-am gandit o secunda…

  3. Niciodata sa nu amesteci tipurile de mancare, corect!


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Sapunuri naturale

Sapunuri naturale handmade

Informatica, pas cu pas

Pot sa invat si singur!

Flory Nails

Acesta este blogul meu de manichiura, unde puteti gasi modele create de mine, pe unghii naturale

lady dy

Just feel the another sense of reality

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

%d blogeri au apreciat asta: